kaip ne priaugti svorio

Šiame straipsnelyje nusprendžiau pasidalinti savo patirtimi ir atskleisti keletą veiksmingų būdų, kurie man padėjo išlaikyti gerą kūno formą ir nepriaugti svorio kelionių metu.

Tik pradėjęs keliauti, po pirmųjų kelionių, dažnai pastebėdavau, kad grįžtu priaugęs keletą kilogramų. Man tas nelabai patiko, todėl pradėjau ieškoti būdų, kaip sveikiau ir aktyviau praleisti savo keliones, kad grįžus nereikėtų vėl valandų valandas praleisti sporto klube, kad susigrąžinti buvusią formą.

Visų pirma rekomenduoju paskaityti šį straipsnį: kaip priaugti svorio? – Jis padės jums suprasti kodėl aplamai jo priaugama.

O štai keletas mano 5 atradimai – patarimai padėsiantys jums išlaikyti reikiamą kūno svorį, ar net pagerinti formą kelionių metu:

  1. Nesvarbu, kur keliaujate nepamirškite savo sportinės aprangos.

Tai jog pamiršote į lagaminą įsidėti sportinę aprangą, gali tapti puikia priežastimi nesportuoti kelionės metu. Neleiskite, kad taip nutiktų. Atvykę į vietą kurioje apsistosite, pasidėkite sportinę aprangą matomoj vietoj, patikėkite, tai bus puikus priminimas ir paskatinimas sportuoti. Jeigu to nepadarysi, ji privers jus jaustis kaltais, jog ją nuvylėte :).

2. Įsidėkite sveiktų užkandžių.

Kelionės metu visada išalkstame ypač jeigu kelionė buvo ilga. Todėl dažnai valgome tai kas papuola po ranka ar lengviausia įsigyti ir tai dažniausiai būda – Saldumynai. Kad to išvengtumėte įsidėkite sveiktų užkandžių tokių kaip vaisiai ar riešutai, jie leis numalšinti alkį iki tol kol atvyksite ir pasigaminsite ar nusipirksite „padoraus“ maisto.

3. Suplanuokite sporto tvarkaraštį.

Būtinai iš anksto susiplanuokite, kur, kada ir kokiu dienos metu sportuosite. Geriausia – užsirašykite. Rasti, kur sportuoti, tikrai neturėtų būti sunku. Dauguma viešbučių turi sporto sales, o jeigu ne visada galima rasti sporto klubą, vietovėje kurioje apsistosite, nebent keliaujate į džiungles. Bet tuomet rasti, kur sportuoti net ir ieškoti nereikia, dedatės sportbačius ir bėgat grožėtis gamta. Sportui nebūtina skirti valandų valandas, užtenka net ir pusvalandžio, kad šiek tiek suprakaituotumėte ir jaustumėtės žvaliai visą dieną. Žinoma, kuo trumpesnė treniruotė, to jos intensyvumas turėtų būti didesnis. Tik nepamirškite apšilimo, jog po to nereiktų kentėti skausmų visos kelionės metu.

4. Valgykite protingai.

Žinau, jog keliaujant dažnai norisi išbandyti vis kažką naujo. Bet, jog sužinotumėte skonį, nebūtina prisikimšti iki soties. Jeigu patiekalas didelis visada galite pasidalinti su draugu jeigu keliaujate ne vienas, ar paprašyti išsinešimui, jeigu yra tokia galimybė. Bet visada prisiminkite, savo kelionės tikslą ir susitelkite į jį. Nebent jos tikslas yra išragauti visą šalies virtuvę ir priaugti svorio, visada žinokite, jog yra daug įdomesnių dalykų nei valgyti. Ir jeigu prieš kelionę nusprendėte, jog metas keliauti sveikai, taip ir darykite. Po kelionės grįšite daug laimingesni, žinodami, kad įgyvendinote savo tikslą ir nepalūžote.

5. Leiskite laiką aktyviai.

Nesvarbu, kur keliaujate visada galite susirasti aktyvių pramogų, tai mano įdomiausia kelionės dalis. Aš visada pirmiausia internete susirandu veiklą, kuri kažkuo ypatinga tam miestui ar šaliai į kurią keliauju. Visai nesenai rašiau straipsnį 8 įspūdingiausios aktyvaus laisvalaikio pramogos pasaulyje. Rekomenduoju paskaityti, gausite puikių idėjų. Be minėtų pramogų, savo dieną galite aktyvinti jeigu visada tai turėsite omenyje. Pavyzdžiui, vietoj to jog kiltumėte liftu, pasinaudokite laiptais ir sparčiais žingsniukais užbėkite. Daugiau vaikščiokite jeigu atstumas nėra laibai didelis, vietoj to jog visur važiuoti su automobiliu ar viešuoju transportu.

Štai tiek patarimų šiam kartui, jeigu prisiminsiu daugiau, būtinai papildysiu. Tikiuosi jie jums bus naudingi ir jų laikydamiesi galėsite keliauti sveikai ir jaustis nuostabiai. Jeigu jūs taip pat turite kažkokių patarimų, palikite komentarą apačioje. Ačiū jog skaitote.